ח"כ ישראל אייכלר: "לבטל את שכר עבודה בשבת"

    לדבריו: מה שהשתנה זה ההנהגה התקשורתית, והפוליטית שהולכת אחריה, ובמיוחד ההנהגה המשפטית, שהם כופים על הציבור החילוני את שינוי הסטטוס קוו" כך הוא קובע
    admin2 No Comments on ח"כ ישראל אייכלר: "לבטל את שכר עבודה בשבת"

    הערב במהדורה המרכזית עם אבי מימרן התייחס ח"כ אייכלר לנושא חילולי השבת בתל אביב ולשמירת הסטטוס קוו • לדבריו: "כנציג יהדות התורה אני אמור לפעול לבטל את שכר עבודה בשבת, זה סוג של עידוד עבודה בשבת"

    ח"כ ישראל אייכלר צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    לדבריו: מה שהשתנה זה ההנהגה התקשורתית, והפוליטית שהולכת אחריה, ובמיוחד ההנהגה המשפטית, שהם כופים על הציבור החילוני את שינוי הסטטוס קוו" כך הוא קובע
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב במהדורה המרכזית עם אבי מימרן התראיין ח"כ ישראל אייכלר.

    ח"כ אייכלר התייחס במהדורה המרכזית לנושא חילולי השבת בתל אביב ולשמירת הסטטוס קוו.

    לדברי אייכלר: "כבר מעל 200 שנה יש אנשים מומרים שרוצים לחלל את השבת בכוונה, אין פה עניין של חרדים או חילונים, מחללי השבת הללו מעוניינים לנתק את עצמם מהיהדות, מבחינתם הם בכלל לא יהודים, אפילו העמים הכי רחוקים אימצו את יום השבת ליום מנוחה שבועי".

    אייכלר מבהיר: "צריך להפריד בין רוב הציבור שיותר קרוב לדת, מאשר למנהיגות של הציונות שהבינה בשעתה שמדינת ישראל צריכה לשמור את השבת רק בגלל שזה מדינה יהודית".

    לדבריו: מה שהשתנה זה ההנהגה התקשורתית, והפוליטית שהולכת אחריה, ובמיוחד ההנהגה המשפטית, שהם כופים על הציבור החילוני את שינוי הסטטוס קוו" כך הוא קובע.

    ח"כ ישראל אייכלר מציע פתרון שיפחית לדבריו את חילולי השבת:  "יש לי רעיון שכל גדולי ישראל יסכימו, הסיבה שרוצים כולם לחלל שבת זה משום שעבודה בשבת זה תעריף של 400 אחוז יותר שכר לעובד, ברגע שמדינת ישראל יבטלו את שכר שבת, יהיה פחות חילולי שבת".

    אייכלר מסביר: "חוץ מהמקרים של בתי החולים וכדומה שיש בהם פיקוח נפש, כל הנושא של היתרי העבודה בשבת זה נועד בשביל לחלל אותה". "כנציג יהדות התורה אנחנו אמורים לפעול לבטל את שכר עבודה בשבת זה סוג של עידוד עבודה בשבת".

    לדבריו: "מדינת ישראל מעודדת לעבוד בשבת, וברגע שהחוק יבוטל רוב עובדי מדינת ישראל לא ירצו לעבוד בשבת"



    0 תגובות